ELEKTRYCZNE MODELE BMW M.

NAJMOCNIEJSZA LITERA ŚWIATA – M. 100% ELEKTRYCZNA

WPROWADZENIE

POŁĄCZENIE OSIĄGÓW BMW M Z ELEKTROMOBILNOŚCIĄ.


BMW idzie o krok dalej, łącząc swoją długą tradycję sportowych emocji z nowoczesną elektromobilnością. Wprowadzenie elektryfikacji do rodziny BMW M to kolejny krok w kierunku zrównoważonej motoryzacji, a jednocześnie niezmiennie zapewniając niesamowite doznania za kierownicą.

Energiczne przyspieszenie.

Natychmiastowa pełna moc skutkuje dynamicznym przyspieszeniem, a maksymalny moment obrotowy jest dostępny od samego startu, dostarczając najwyższy poziom adrenaliny. Odkryj nowe horyzonty w świecie elektromobilności, gdzie szybkość i osiągi idą w parze z odpowiedzialnością za środowisko.

Niski środek ciężkości.

Zaawansowana konstrukcja, niski środek ciężkości. Dzięki umieszczeniu silnika i akumulatora w podłodze pojazdu, nasze samochody zapewniają lepszą stabilność i minimalną tendencję do przechyłów bocznych. Trzymaj się drogi pewniej niż kiedykolwiek wcześniej, czerpiąc radość z dynamicznej i sportowej jazdy, która dostarczy Ci niezapomnianych emocji za kierownicą.

Cicha i bezemisyjna jazda.

Modele elektryczne BMW pozwalają na cichą i bezemisyjną jazdę, co umożliwia korzystanie z sportowych emocji bez generowania hałasu i zanieczyszczeń. Dzięki tej zaawansowanej technologii, możesz cieszyć się bezstresową zabawą za kierownicą, oddając się pasji jazdy bez obaw o hałaśliwe silniki czy negatywny wpływ na środowisko.
BMW M ELECTRIFIED

JESTEŚMY GOTOWI NA KOLEJNY ROZDZIAŁ. NOWA DEFINICJA BMW M.


"Elektryfikacja otwiera przed nami zupełnie nowe możliwości tworzenia charakterystycznej dynamiki typowej dla M."
- Dirk Häcker, Dyrektor ds. Rozwoju w BMW M GmbH.

>PROTOTYP BMW M.
PROTOTYP BMW M

JESZCZE WIĘCEJ DYNAMIKI I EFEKTYWNOŚCI.

BMW M GmbH przechodzi proces transformacji w kierunku elektromobilności, który nie tylko zachowuje niezwykłe cechy wydajnościowe swoich modeli, ale jednocześnie wzbogaca je o nowe aspekty. W rocznicowym roku już na rynku pojawiły się całkowicie elektryczne modele BMW i4 M50 oraz BMW iX M60. W 2023 roku dołączył do nich BMW i7 M70 xDrive, pierwszy samochód BMW M oparty na luksusowym sedanie elektrycznym.

Wraz z odsłonięciem prototypu, BMW M rozpoczyna nowy rozdział w napędach wysokowydajnych. Testy koncepcyjne koncentrują się na układzie napędu na cztery koła składającym się z czterech silników elektrycznych i zintegrowanego układu kontroli dynamiki jazdy, które razem dostarczają niespotykanego poziomu wydajności i doznań. Spodziewaj się elektrycznej najwyższej wydajności - stworzonej przez BMW M.

WYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY.
UKŁAD NAPĘDOWY

NIEZWYKLE PRECYZYJNY I WYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY.

Rdzeniem rewolucyjnego, wysokowydajnego układu napędowego, który debiutuje na drodze w naszym prototypie, jest elektryczny system napędu M xDrive z czterema elektrycznymi silnikami. Fakt, że każde z czterech kół jest napędzane przez osobny silnik elektryczny, otwiera zupełnie nowe możliwości dla nieskończenie precyzyjnego, niezwykle elastycznego i jednocześnie bardzo szybkiego rozdziału momentu napędowego. W ciągu milisekund, moc i moment obrotowy reagujących spontanicznie silników elektrycznych można tak precyzyjnie dawkować, że zapotrzebowanie na moc z sygnału przyspieszenia może być zrealizowane na poziomie dynamiki, która jest nieosiągalna dla konwencjonalnych układów napędowych. Oznacza to, że kierowca może doświadczyć zupełnie nowych charakterystyk wydajności nawet w niezwykle wymagających warunkach, takich jak w ekstremalnie dynamicznych sytuacjach czy na trudnych nawierzchniach.

BMW i5 M60.
SPORTOWA STYLISTYKA

POZNAJ UNIKALNE CECHY STYLISTYCZNE BMW M.

NA PODSTAWIE MODELU BMW i5 M60
BMW i7 M70 xDrive Limuzyna.
BMW iX M60.
BMW i4 M50
BMW i5 M60 xDrive Limuzyna
Ta luksusowa limuzyna łączy w sobie moc BMW M, w pełni elektryczny innowacyjny napęd BMW i oraz wizjonerską stylistykę i potężną dynamikę jazdy.

*W celu złożenia zapytania o ofertę lakieru BMW Individual w wybranym kolorze, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z nami.

Teraz w BMW Leasing 101%
  • Moc:
    do 659 KM
  • Zasięg elektryczny WLTP:
    488–560 km
  • Od 0 do 100 km/h w:
    3,7 s.
  • BMW i7 M70[1][2]:
    Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,3–20,8
Teraz w BMW Leasing 101%
  • Moc:
    od 619 KM
  • Zasięg elektryczny WLTP:
    do 499-561 km
  • Od 0 do 100 km/h w:
    3,8 s.
  • BMW iX M60[1][2]:
    Zużycie energii w kWh/100 km: 24,7–21,7
Teraz w BMW Leasing 101%
  • Moc:
    od 544 KM
  • Zasięg elektryczny WLTP:
    do 520 km
  • Od 0 do 100 km/h w:
    3,9 s.
  • BMW i4 M50[1][2]:
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 22,5–18,0
    Zasięg elektryczny WLTP w km: 488–560
Dwa mocne silniki elektryczne i niezwykle precyzyjny rozdział mocy – BMW i5 M60 xDrive wyznacza standardy.

Teraz w BMW Leasing 101%
  • Moc:
    do 601 KM
  • Zasięg elektryczny WLTP:
    455–516 km
  • Od 0 do 100 km/h w:
    3,8 s.
  • BMW i5 M60 xDrive[1][2]:
    Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 20,6–18,2
    Zasięg elektryczny WLTP w km: 488–560

ZAPYTAJ O ELEKTRYCZNE MODELE BMW M.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od TEAM sp. z o.o. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody


Zużycie i emisja CO₂.

BMW i5 M60 xDrive Limuzyna[1][2]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,6–18,2
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 455–516


BMW i7 M70 xDrive[1][2]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 23,3–20,8
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 488–560


BMW iX M60:
Zużycie energii w kWh/100 km: 24,7–21,7*
Zasięg elektryczny w km: do 561–499*


BMW i4 M50:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 22,5–18,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0


Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO₂ obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać . Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, zużycia energii oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.

Dane dotyczące mocy silników benzynowych odnoszą się do paliwa o liczbie oktanowej 98. Dane dotyczące zużycia odnoszą się do paliwa referencyjnego zgodnie z rozporządzeniem (WE) 2007/715. Dopuszczalne jest stosowanie paliwa bezołowiowego o liczbie oktanowej 91 lub wyższej i zawartości etanolu do 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.

[1] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.

[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

Aktualności.